Mokoma Mokoma -foorumi
Mokoman ystävien kohtaamispaikka jo vuodesta 2003!

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Väärin kuullut lyriikat
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mokoma -foorumi Foorumin päävalikko -> Mokoma
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Dead
Houkka

LähetäLähetetty: Per Kes 13, 2008 1:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kerran kun katoin netistä yhtä keikkaa ja kuulin Säästä sanasi kappaleen ekan kerran niin kuulin että Annala lauloi:
Säästä sanasi, säästä sanasi Tuonelaan
Säästä sanasi, en ole valmis kuolemaan.

Vähän ihmettelin, joten oli pakko tarkastaa asia..
Oikeestihan kappale menee näin:
Säästä sanasi, säästä sanasi tuonnempaan
Säästä minua, en ole valmis kuulemaan

Hölmö kun on!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hön
Houkka

LähetäLähetetty: Kes Elo 13, 2008 6:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tjaa no tuo Ammu, Hautaa ja Vaikene -kipaleessa kuuluu "Syön revolverin, syön revolverin, ammu, hautaa ja vaikene." Rolling Eyes
Takaisin alkuun
listo
Houkka

LähetäLähetetty: Kes Elo 13, 2008 7:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ärräpää kun menee oikeasti: 'Hurmahenget huohottaa' niin aina kuulen 'Turvakengät huohottaa'

Haudan takaa kans 'Pistoon omantunnon samoin vastasin' niin siitä muokkautuu 'Pistän loman kuntoon samoin vastasin
Takaisin alkuun
Duffman
Silmäterä

LähetäLähetetty: Kes Elo 13, 2008 8:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuota tuota... Olin juuri aikeissa katsastaa Irvikuvan lyricsit kansivihosta, mutta perkele sitä taas mistään löydy kun kerrankin sattuis tarvitsemaan, joten käytin näppäränä poikana G00glea ja mitäs sieltä ENSIMMÄISESTÄ linkistä löytyykään! Check this out!

"Mokoma - Irvikuva

Kissan silmä ja karhun kieli.
tuli talvella kuten mielipuoli.
pyydän kauhua ja lahjaani.
en tiedä sairaista tavoista kohtuudesta rikkaudesta köyhyydestä.
saalistan tänään ja saalistan huomenna.
(olen eläin 2x) ja leijona.
haukan katse ja syvä turha tapa.
aion esiintyä puolestasi parhaat.
olen mieltynyt tuoksuusi.
etsi hei hei hei kun kohtasit siihen terävään tapaani.
(olen eläin 2x) valmis tappamaan.

(chorus)
on tahto miehen kumpani.
tekee luonollisen julmaksi.
saa tutun vieraalta näyttämään.
on tahto eläimelläkin se täyttä tahtoa tahtomattakin.
se saa kaiken oikelta näyttämään.
(olen eläin 2x) raivon partaalla.

nuosin puskin kadulla kuin yksisarvi.
vesikielellä mielessä vieressä kulkevan.
haavoja nuoleva onneton.ota nyt selvää.
jumalan järjestämä saalis eläin.
sinusta jotain kauniimpaa.
luvun luonnon historiaa."

Kannattaa kattoa pistää ihan oikeat sanat siihen vierelle... Oikeesti, joko ton on joku Mokomafoorumilainen tehny vastaiskuksi waretukselle tai sitten... En tiedä! d'oh!

>>>Linkki<<<
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
diam
Takatalvi

LähetäLähetetty: Tor Elo 14, 2008 3:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^
Päiväni on piristetty. Juuri näin. Internet. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Heidi
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Tor Elo 14, 2008 5:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Toi kyllä on aivan loistavaa settiä. JOS joku foorumilainen tuon on pilapäissään kirjottanut (mitä epäilen), niin ilmottautukoot välittömästi Very Happy
www.last.fm/user/Perspektiivi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kavis
Houkka

LähetäLähetetty: Sun Elo 24, 2008 12:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ammu hautaa ja vaikene kuulen aina siinä kun lauletaan "skjut gråv och tig" että : "se räjähti, se räjähti AMMU HAUTAA JA VAIKENE" : DD
Takaisin alkuun
sentimental
Houkka

LähetäLähetetty: Tii Elo 26, 2008 1:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ammu, hautaa ja vaikene biisissä kuulen laulettavan "Syöt remontin, syöt remontin" vaikka siinä tietenkin lauletaan "skjut, gräv och tig, skjut, gräv och tig". Laughing
Takaisin alkuun
FrozenGristle
Houkka

LähetäLähetetty: Tii Elo 26, 2008 4:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no näin ensimmäiseksi tulee mieleen tuo kiellän itseni alku "... pelokkaana kierrän kaukaa.."
kukossa " askel vakaa katselluna pyrstö tuessa suuntaa kulkunsa se kohti minua"
muitakii varmasti oli vielä ollu mut ei enää muista ku on kaikkiin suunnilleen kattonu sanat jo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Nomad
Silmäterä

LähetäLähetetty: Lau Jou 13, 2008 10:02 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitemmän tauon jälkeen soittimesta napsahti Irvikuva, ja "on tahto miehen tulppaani" Pakkohan tuo oli sitten tarkistaa Very Happy
Heidi
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Sun Jou 21, 2008 2:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nomad kirjoitti:
Pitemmän tauon jälkeen soittimesta napsahti Irvikuva, ja "on tahto miehen tulppaani" Pakkohan tuo oli sitten tarkistaa Very Happy

Niin siis "oikeastihan" se menee että "On tahto miehen kumppari". Nokian kontiot ftw o/
www.last.fm/user/Perspektiivi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jens
Houkka

LähetäLähetetty: Kes Jou 31, 2008 6:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Biisissä Minä elän! lauletaan ihan selvästi "Siihen pääni lyön OON LAHNA kivusta. Kivi raskaammaksi käy ja kaataa allensa". Ei missään tapauksessa "ulvahdan kivusta" :D
Takaisin alkuun
Kornie
Houkka

LähetäLähetetty: Lau Maa 07, 2009 2:48 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nujerra ihminen- biisissä lauletaan ihan varmasti että "tahdon tila-auton tunnistaa, rajapintoja koskettaa..." .

Jos kuitenkin "tilat nuo" eikä tila-auton...

Niin ja kiitos vaan siitä Irvikuvan "On tahto miehen tulppaani..." heitosta, nyt mää en enää kuule sitä kumppania siinä ollenkaan, vaan väkisinkin korvamadoksi mönkii tulppaani .
Takaisin alkuun
maria-enkeli
Houkka

LähetäLähetetty: Maa Maa 09, 2009 4:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä paljon samoja kuulohäröjä, mitä muillakin. Poitsu 3veellä on ilmeisesti oma kiroilusuodatin,koska kukko-biisi kääntyy :"saat akan, ukko" . Ja Takatalvesta on poijjan mielestä tullut takaovi. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
piisamirotta
Houkka

LähetäLähetetty: Sun Hel 07, 2010 6:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hah. Very Happy ite kuulen aina Ammu Hautaa ja Vaikene "skjut gråv och tig" kohdan "suu räjähti,suu räjähti!" Vainotussa kuulin ekoilla kerroilla "Minä kuljen kumia" myöhemmin muuttu sit "minä kurjen kuningas" Very Happy
Silmäterässä lauletaan ihan selvästi "Palvon sinua kuin silmäterää." ja lehmä kellastuu. :--D
Pahaa Verta sanoista en saa ees suunnilleen selvää. Very Happy
On monta monta muutaki missä oon sanat kuullu "lähes" oikei mut en nyt just muita muista. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mokoma -foorumi Foorumin päävalikko -> Mokoma Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Seuraava
Sivu 19 Yht. 20

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa