Mokoma Mokoma -foorumi
Mokoman ystävien kohtaamispaikka jo vuodesta 2003!

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Etsitään tabeja
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mokoma -foorumi Foorumin päävalikko -> Tabulatuurit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Guitarist_Girl_
Houkka

LähetäLähetetty: Maa Kes 16, 2008 11:04 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^^ok, eiköhän tää tästä lähe käyntiin. hauskaa ku Basisti ymmärtää mun selitykset Very Happy
Soitin viime yönä kaks sormee verille, ku löysin mun laatikoista joitain nuotteja ala-asteelta ku laulettiin musan tunnilla... Nyt menee jo PMMP:n Pikkuveli ja Pikku G:n Kylki kyljessä....
Oisko jotain sivuja netis joilta löytyis tabuja joihinki just HELPPOIHIN kappalaisiin? Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jussi
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Tii Kes 17, 2008 7:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Guitarist_Girl_ kirjoitti:
Oisko jotain sivuja netis joilta löytyis tabuja joihinki just HELPPOIHIN kappalaisiin? Very Happy

Niitä on vaikka kuinka. Ramonesin mikä tahansa biisi on helppo, niinku yleensäkki punk-biisit Razz Eiku googleen hakusanaksi (bändin nimi) guitar tabs tai jos on käytössä guitar pro -ohjelma niin (bändin nimi) guitar pro. Olen puhunut Very Happy

Räyhä - Suomithrashia
http://www.mikseri.net/rayha
http://www.myspace.com/rayhaband
http://p2.foorumi.info/rayha666/index.php
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
jurmio
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Tii Kes 17, 2008 10:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jussi kirjoitti:

Niitä on vaikka kuinka. Ramonesin mikä tahansa biisi on helppo, niinku yleensäkki punk-biisit Razz

Ja jos ne liian vaikeita, niin aina voi tehdä omat biisit itte ja soitella niitä.
Smile Taisi Ramoneskin syntyä juurikin tälläisestä asenteesta.
Takaisin alkuun
Guitarist_Girl_
Houkka

LähetäLähetetty: Tii Kes 17, 2008 11:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^^ ok ok Very Happy oonki tehny vähäsen omaaki kappaletta. Twisted Evil
Onkos se Guirat Pro ihan netistä ladattava? Maksullinen? Embarassed
Takaisin alkuun
Lepi
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Tii Kes 17, 2008 11:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sekä että. Demon pystyy lataan ilmatteeks, rekisteröinti tarttee maksun. Demoversiolla pärjää kyl alkuun, muistaakseni sillä pysty biisejä kuunteleen, muttei muokkaan.. Vai mitenkähän se oli. Ei muuta ku guugeli laulaan
Vesuri
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Kes Kes 18, 2008 2:17 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Guitar Pron voi kuulemma korvata semmottisella ohjelmistolla kuin Tux Guitar. Avaa sekä guitar pro, että power tabit ja on vielä ilmainen. Kovasti ovat kehuneet ne, jotka tuon ovat ladanneet. Omakohtaisia kokemuksia ei löydy, koska en tuota viitsi hiukan heikossa hapessa olevaan koneeseeni asentaa ettei mene pahemmin enää solmuun (korjailin Google Earthin aiheuttamaa sotkua pari viikkoa justiin).
jurmio
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Kes Tou 20, 2009 9:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jurmio kirjoitti:
Ei kukaan ole ikinä Mana Manaa tabeiksi vääntänyt? Veikkaisin ettei osaavalle olisi kovinkaan mahoton tehtävä. Itse en osaa mutta enpä osaa soittaakaan. Smile

Ois vaan niin mukava ahistaessa vedellä edes vähän sinne päin.

Maria Magdaleena menee (ainakin sinnepäin)
Em-C-Em ja sitten toinen osa Dm-Em

Smile Innoissani olen ja d-vireestä vetelen , mutta korjatkaa toki, oi te oikeat muusikot ja osaavat.
Takaisin alkuun
Luupää ja vakavasti
Houkka

LähetäLähetetty: Kes Syy 23, 2009 1:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tota, iski ongelma naaman eteen. Dimmu Borgirin tabeja en löydä mistään. Ei löydy googlella, eikä mistään tabi sivustoilta. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen.
ps. toivottavasti en ole ainoa joka niitä ettii
Nakkikoju
Väsynyt Atlas

LähetäLähetetty: Kes Syy 23, 2009 8:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luupää ja vakavasti kirjoitti:
Tota, iski ongelma naaman eteen. Dimmu Borgirin tabeja en löydä mistään. Ei löydy googlella, eikä mistään tabi sivustoilta. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen.

Et ilmeisesti osaa käyttää googlea? Kirjotin Dimmu Borgir tablatures ja heti ensimmäinen sivu tuotti tulosta. Wink
Luupää ja vakavasti
Houkka

LähetäLähetetty: Per Lok 02, 2009 2:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nakkikoju kirjoitti:
Luupää ja vakavasti kirjoitti:

Et ilmeisesti osaa käyttää googlea? Kirjotin Dimmu Borgir tablatures ja heti ensimmäinen sivu tuotti tulosta. Wink

Ja minkähän takia minä en löydä niitä tuolla hakusanalla? Voiskohan olla, että kaupungin kirjastossa oleva kone ei toimi oikein? En tiä, mutta jatkan tablojen etintää, jos vaikka onnistais.
CABELA
Silmäterä

LähetäLähetetty: Per Elo 13, 2010 7:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hakuammuntaa, mutta jos joltain löytyy Ihsahnin A Grave Inversed-tabulatuurit olisin hyvin hyvin iloinen! Laughing
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mokoma -foorumi Foorumin päävalikko -> Tabulatuurit Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa