| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Guitarist_Girl_ Houkka

|
Lähetetty: Maa Kes 16, 2008 11:04 am Viestin aihe: |
|
|
^^ok, eiköhän tää tästä lähe käyntiin. hauskaa ku Basisti ymmärtää mun selitykset
Soitin viime yönä kaks sormee verille, ku löysin mun laatikoista joitain nuotteja ala-asteelta ku laulettiin musan tunnilla... Nyt menee jo PMMP:n Pikkuveli ja Pikku G:n Kylki kyljessä....
Oisko jotain sivuja netis joilta löytyis tabuja joihinki just HELPPOIHIN kappalaisiin?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jussi Väsynyt Atlas
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jurmio Väsynyt Atlas

|
Lähetetty: Tii Kes 17, 2008 10:44 pm Viestin aihe: |
|
|
| Jussi kirjoitti: |
Niitä on vaikka kuinka. Ramonesin mikä tahansa biisi on helppo, niinku yleensäkki punk-biisit  |
Ja jos ne liian vaikeita, niin aina voi tehdä omat biisit itte ja soitella niitä.
Taisi Ramoneskin syntyä juurikin tälläisestä asenteesta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Guitarist_Girl_ Houkka

|
Lähetetty: Tii Kes 17, 2008 11:01 pm Viestin aihe: |
|
|
^^ ok ok oonki tehny vähäsen omaaki kappaletta.
Onkos se Guirat Pro ihan netistä ladattava? Maksullinen?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lepi Väsynyt Atlas

|
Lähetetty: Tii Kes 17, 2008 11:48 pm Viestin aihe: |
|
|
Sekä että. Demon pystyy lataan ilmatteeks, rekisteröinti tarttee maksun. Demoversiolla pärjää kyl alkuun, muistaakseni sillä pysty biisejä kuunteleen, muttei muokkaan.. Vai mitenkähän se oli. Ei muuta ku guugeli laulaan _________________ "Love is for girls and gays" - Jon Lajoie |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vesuri Väsynyt Atlas

|
Lähetetty: Kes Kes 18, 2008 2:17 am Viestin aihe: |
|
|
Guitar Pron voi kuulemma korvata semmottisella ohjelmistolla kuin Tux Guitar. Avaa sekä guitar pro, että power tabit ja on vielä ilmainen. Kovasti ovat kehuneet ne, jotka tuon ovat ladanneet. Omakohtaisia kokemuksia ei löydy, koska en tuota viitsi hiukan heikossa hapessa olevaan koneeseeni asentaa ettei mene pahemmin enää solmuun (korjailin Google Earthin aiheuttamaa sotkua pari viikkoa justiin). _________________ Vesuriinkin vielä törmättiin puolivahingossa Mikkelin Matkahuollon pihalla, melko yyberpimee äiä muuten! -Duffman |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jurmio Väsynyt Atlas

|
Lähetetty: Kes Tou 20, 2009 9:43 pm Viestin aihe: |
|
|
| jurmio kirjoitti: | Ei kukaan ole ikinä Mana Manaa tabeiksi vääntänyt? Veikkaisin ettei osaavalle olisi kovinkaan mahoton tehtävä. Itse en osaa mutta enpä osaa soittaakaan.
Ois vaan niin mukava ahistaessa vedellä edes vähän sinne päin. |
Maria Magdaleena menee (ainakin sinnepäin)
Em-C-Em ja sitten toinen osa Dm-Em
Innoissani olen ja d-vireestä vetelen , mutta korjatkaa toki, oi te oikeat muusikot ja osaavat. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Luupää ja vakavasti Houkka
|
Lähetetty: Kes Syy 23, 2009 1:47 pm Viestin aihe: |
|
|
Tota, iski ongelma naaman eteen. Dimmu Borgirin tabeja en löydä mistään. Ei löydy googlella, eikä mistään tabi sivustoilta. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen.
ps. toivottavasti en ole ainoa joka niitä ettii _________________ Olen, elän ja hengitän. Olen siis olemassa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nakkikoju Väsynyt Atlas

|
Lähetetty: Kes Syy 23, 2009 8:42 pm Viestin aihe: |
|
|
| Luupää ja vakavasti kirjoitti: | Tota, iski ongelma naaman eteen. Dimmu Borgirin tabeja en löydä mistään. Ei löydy googlella, eikä mistään tabi sivustoilta. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen.
ps. toivottavasti en ole ainoa joka niitä ettii |
Et ilmeisesti osaa käyttää googlea? Kirjotin Dimmu Borgir tablatures ja heti ensimmäinen sivu tuotti tulosta.  _________________ Elämä on parasta huumetta, mutta LSD on hyvä kakkonen. -jalankulkuämpäri |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Luupää ja vakavasti Houkka
|
Lähetetty: Per Lok 02, 2009 2:01 pm Viestin aihe: |
|
|
| Nakkikoju kirjoitti: | | Luupää ja vakavasti kirjoitti: | Tota, iski ongelma naaman eteen. Dimmu Borgirin tabeja en löydä mistään. Ei löydy googlella, eikä mistään tabi sivustoilta. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen.
ps. toivottavasti en ole ainoa joka niitä ettii |
Et ilmeisesti osaa käyttää googlea? Kirjotin Dimmu Borgir tablatures ja heti ensimmäinen sivu tuotti tulosta.  |
Ja minkähän takia minä en löydä niitä tuolla hakusanalla? Voiskohan olla, että kaupungin kirjastossa oleva kone ei toimi oikein? En tiä, mutta jatkan tablojen etintää, jos vaikka onnistais. _________________ Olen, elän ja hengitän. Olen siis olemassa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
CABELA Silmäterä

|
Lähetetty: Per Elo 13, 2010 7:31 am Viestin aihe: |
|
|
Hakuammuntaa, mutta jos joltain löytyy Ihsahnin A Grave Inversed-tabulatuurit olisin hyvin hyvin iloinen!  _________________ Egoni on niin suuri etten mahdu ovestakaan kulkemaan! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|